Διαδικασία Εισόδου και Επισκευής στο Εργαστήριο
Εάν ενδιαφέρεστε να στείλετε μια πλακέτα ή μια συσκευή για επιδιόρθωση, τότε πριν από την είσοδό της στο εργαστήριό μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους έμπειρους τεχνικούς μας τηλεφωνικά, προκειμένου να γίνει μια προκαταρκτική διάγνωση και να εξετάσετε μαζί τους τις προοπτικές επισκευής της. Εάν αρχικά κριθεί ότι η πλακέτα ή η συσκευή είναι επισκευάσιμη, τότε για την είσοδό της στο εργαστήριό μας, μπορείτε να μας την στείλετε με δική σας χρέωση, με όποιον τρόπο εσείς επιλέξετε (π.χ. courier, μεταφορική εταιρία), στην διεύθυνση:
Α2Ζ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΙΚΕ
Τιμαίου 61, 10441, Αθήνα
210 5152229, 698 5989749
Κατά την εισαγωγή του εξοπλισμού στο εργαστήριο γίνεται πλήρης καταγραφή των τεχνικών του χαρακτηριστικών, οριστική διάγνωση των σχετικών βλαβών και εκτίμηση του κόστους επισκευής. Τα δεδομένα αυτά επικοινωνούνται στον ενδιαφερόμενο, ο οποίος αποφασίζει για την αποκατάσταση ή μη της βλάβης. Σε περίπτωση μη επισκευής η συσκευή επιστρέφεται στον ενδιαφερόμενο με έξοδα του ιδίου.
Ακολουθεί η επισκευή του εισαχθέντος εξοπλισμού, η διάρκεια της οποίας εξαρτάται απόλυτα από την διάθεση των απαιτούμενων υλικών στην αποθήκη ανταλλακτικών του εργαστηρίου μας. Ωστόσο, η εμπειρία των τεχνικών μας και η αυξημένη πληρότητα της αποθήκης μας εξασφαλίζουν πολύ σύντομο χρόνο επισκευής, ο οποίος σπάνια υπερβαίνει τις 5 εργάσιμες ημέρες.
Ο επισκευασθείς εξοπλισμός αποστέλλεται στην διεύθυνσή σας, με δικά σας έξοδα, χρησιμοποιώντας τον ίδιο μεταφορέα που εσείς επιλέξατε.